Sık Sorulan Sorular

Web sitenize üyelik kaydı yaptırmak zorunlu mu?

Ürün kategorilerimize göz atmanız için üyelik kaydı oluşturmanız gerekmemektedir. Ancak siparişinizi oluşturmanız için moderniya.com.tr resmi web sitemizde üyelik kaydınızı oluşturmak zorundasınız.


Web sitenizde üyelik kaydı oluşturmak ne gibi avantajlar sağlar?

Web sitemize üyelik kaydını yaptıran müşterilerimiz; Moderniya Mobilya'nın özel kampanyalarından, indirimlerinden ve fırsatlarından ilk önce haberdar olur. Bu sayede de en sevilen ürünlerimizi en uygun fiyatlardan satın alabilirler.


Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Üyelik kaydınızı oluşturduktan sonra "üyelik bilgilerinizi" değiştirebilirsiniz. Bu işlemi mobil üzerinden yapacaksanız hemen sağ alt köşede bulunan "Hesabım" kısmına tıklayın. Daha sonrada "Hesap Ayarlarım" altında yer alan "Üyelik Bilgilerim" kısmına tıklayarak bilgilerinizi güncelleyin ve "Kaydet" butonuna basın. Eğer bilgisayar üzerinden bu güncellemeyi yapacaksanız hemen sağ üst kısımdan "Hesabım" üzerinden aynı adımları izleyebilirsiniz.


Kredi kartı bilgilerinin güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?

Firmamız, online alışveriş yapan tüm müşterilerinin kredi kartı bilgilerini korumayı en önemli önceliklerinden biri olarak görmektedir. Alışveriş sırasında kullanılan kredi kartı bilgileri, 128 bit SSL (Secure Sockets Layer) protokolü ile şifrelenerek bankanıza ulaştırılır. Bu sayede kart bilgileriniz hiçbir şekilde tarafımızca görüntülenmez veya kaydedilmez. Üyelik bilgileriniz 128 bit SSL ile korunur ve sadece siz bu bilgilere erişebilir ve değiştirebilirsiniz.


Siteniz üzerinden aradığım mobilyaları nasıl bulabilirim?

Web sitesinin en üst kısmında bulunan arama çubuğuna aradığınız mobilyanın adını, modelini veya anahtar kelimeleri girebilirsiniz. Örneğin, "genç odası" veya "portmanto" gibi kelimeler girebilirsiniz. Arama sonuçlarında aradığınız kriterlere uyan tüm mobilyalarımız listelenecektir. Web sitemizin ana menüsünde bulunan kategorilerimizi kullanarak aradığınız mobilyaları da bulabilirsiniz.


Web sitenize üyelik kaydı yaptırmak zorunlu mu?

Ürün kategorilerimize göz atmanız için üyelik kaydı oluşturmanız gerekmemektedir. Ancak siparişinizi oluşturmanız için moderniya.com.tr resmi web sitemizde üyelik kaydınızı oluşturmak zorundasınız.


Ödeme seçenekleriniz neler?

Web sitemize üyelik kaydını yaptıran müşterilerimiz; Moderniya Mobilya'nın özel kampanyalarından, indirimlerinden ve fırsatlarından ilk önce haberdar olur. Bu sayede de en sevilen ürünlerimizi en uygun fiyatlardan satın alabilirler.


Kredi kartına taksit yapıyor musunuz?

Evet. Kredi kartlarına 9 aya kadar taksit yapıyoruz. Kredi kartı vade seçeneklerini ödeme ekranımızda detaylı bir şekilde görebilirsiniz.


Kredi kartıyla ödeme güvenli mi?

Ödeme işlemlerimizi, güvenilir ve güvenli ödeme ağ geçitleri üzerinden gerçekleştiriyoruz.


Sipariş durumunu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz onaylanması halinde en geç teslimat süresi 45 gündür. Bu süre zarfında müşteri temsilcilerimiz sizlerle iletişime geçerek bilgilendirme yapacaktır.


Mobilyaları kendim montajlamak istiyorum. Sorun olur mu?

Elbette bunu talep edebilirsiniz. Ancak hatalı montajlamadan kaynaklı sorunlarda firmamız sorumlu olmayacaktır.


Mobilya iadesini nasıl yaparım?

İADE HAKKI VE BU HAKKIN KULLANILAMAYACAĞI HALLER
1-ALICI, mağaza ve/veya satış noktasından görerek, beğenerek, özelliklerini öğrenerek satın aldığı ve işbu anlaşma formu ile onayladığı ürün/ürünlerde CAYMA VE İADE HAKKINI KULLANAMAZ.
2-Sipariş/Satış öncesinde ALICI’nın talepleri doğrultusunda, üzerinde tadilat, değişiklik ya da ilave yapılmak suretiyle kişiye özel nitelikler kazanan ürün/ürünler ÖZEL/ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ürün statüsünde olup iptal edilemez, iade alınamaz. ALICI ürün/ürünleri iade etmek için ısrar ediyorsa SATICI gerek görürse ürün satış fiyatının %30’unu cezai şart olarak tahsil etmek sureti ile iptal işlemini yapabilir.
3-ALICI kendi rızası ile outlet, defolu, özürlü gibi belirgin bir hasarı olan ürün/ürünleri görerek, beğenerek ve isteyerek satın almışsa, teslimat ve kurulum hizmetini yaptırmışsa, bu ürün/ürünlerde iade hakkını kullanamaz. Bu ürün/ürünlerle ilgili ayıplı mal talebiyle herhangi bir yaptırımda bulunamaz. ALICI, bu ürün/ürünlerle ilgili satış aşamasında, ürün/ürünlerin üzerindeki etiketinden defo ya da özürü’nü belirten açıklamanın bulunduğunu görerek ve bilerek sözleşmesini onaylar.
4-ALICI’nın bilerek satın aldığı, defo ve/veya özürü bulunan ürün/ürünler garanti kapsamı dışındadır. SATICI bu tür ürünlerde, bedeli karşılığı satış sonrası hizmeti verebilir.
5-SATICI’nın mağaza veya satış noktalarında, ALICI’nın görerek ve beğenerek satın aldığı koltuk, kanepe, çekyat, berjer, yatak, yorgan, kırlent, puf, döşemeli başlık v.b.gibi yumuşak grup ürünlerin kumaşlarında, SATICI’dan KAYNAKLANMAYAN %5 oranında RENK TONU farkı olabilir. ALICI, satın aldığı/sipariş verdiği ürün/ürünlerde bu olası farklılığı peşinen kabul eder ve bu sebeple iade talebinde bulunamaz.
6-ALICI, hiç bir geçerli gerekçe göstermeksizin, teslimatını ve kurulumunu yaptırdığı ürünleri değiştiremez, iptal ettiremez, iadesini isteyemez. SATICI bu gibi durumlarda, TÜKETİCİNİN MEMNUNİYETİ İLKESİNE göre, ürün/ürünleri değiştirme veya iade alma hakkını saklı tutar.


Mobilyaların iadesinde nelere dikkat etmeliyim?

Satın aldığınız ürünlerimizi iade edebilmeniz için; ürün kurulumunun yapılmaması ve firma kusurunun bulunması gerekmektedir. Aksi takdirde satış sözleşmenizde yer alan cayma tutarını ödemekle yükümlü olursunuz.


İptal/İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

Elden yaptığınız ödemelerde Müşteri hizmetlerimiz +90 507 443 16 43  para iadesi işlemlerinde yardımcı olacaktır. Ancak banka aracılığıyla yapmış olduğunuz ödemelerde, iade işlemleri bankanızın şartlarına göre yapılmakta ve takip edilmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.